Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Давидюк, М. С. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T07:43:22Z | |
dc.date.available | 2023-05-30T07:43:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Давидюк М. С. Формування громадянської компетентності молодших школярів засобами візуалізації на уроках «Я досліджую світ» у початковій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. С. Давидюк ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 187 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3702 | |
dc.description.abstract | Актуальність громадянської освіти зумовлена процесом становлення України як незалежної суверенної демократичної держави. Беручи до уваги події останніх десятирічь, які відбулись в нашій державі («Помаранчева революція», «Революція гідності», криваві події на Майдані, окупація російською федерацією Криму, повномасштабне вторгнення росії в Україну), проблема громадянської компетентності дітей і молоді сьогодні набуває загальнодержавного масштабу. Це підтверджують державні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Концепція розвитку громадянської освіти в Україні, Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»), Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді та інші, в яких визначені мета і основні завдання виховання в особистості любові до Батьківщини, усвідомлення нею свого громадянського обов’язку на основі національних і загальнолюдських духовних цінностей, утвердження якостей громадянина-патріота. Важливу роль у цьому плані відіграють всі ланки системи освіти загалом і початкова зокрема, адже в молодшому шкільному віці закладаються основи демократичної ментальності, формуються поняття про права і обов’язки людини, громадянина, розвивається здатність до критичного мислення, уміння відстоювати свої права, інтереси, переконання, усвідомлювати власні обов’язки та виявляти толерантність до поглядів інших людей, керуватися у вияві соціальної активності демократичними принципами. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | громадянська компетентність | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | урок «Я досліджую світ» | en_US |
dc.subject | методика формування громадянської компетентності | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | громадянська освіта | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» | en_US |