00 DSpace/Manakin Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ДОСВІДУ ЗАРУБІЖНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боротюк, І. А.
dc.date.accessioned 2023-05-30T08:08:52Z
dc.date.available 2023-05-30T08:08:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Боротюк І. А. Впровадження інноваційного досвіду зарубіжних закладів освіти щодо навчання дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / І. А. Боротюк ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 104 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3704
dc.description.abstract В сучасній світовій педагогічній практиці протягом останніх років досить активно розвивається інклюзивний підхід. Учні, які потребують додаткової освітньої підтримки включаються у навчальний процес закладів загальної середньої освіти разом із однолітками з типовим рівнем загального розвитку. Інклюзивний принцип дає змогу надавати відповідні освітні послуги усім без винятку категоріям дітей, оскільки інклюзивна освіта є передовою системою навчання учнів із ООП та заснована на спільному навчанні дітей із різним рівнем розвитку. Світові тенденції до гуманізації усіх без виключення верств суспільства зорієнтовують вітчизняну систему загальної середньої освіти на ідеї загальнодоступності навчання, розвитку і виховання дітей з ООП, що було задекларовано в «Конвенції ООН про права дитини» (1989), «Всесвітній декларації про освіту для всіх» (1990), «Саламанській декларації» (1994), «Декарській декларації» (2000), «Конвенції про права осіб з інвалідністю» (2006) та других міжнародних актах. Власне для цього державні інституції спрямовують власну діяльність на відповідне створення інклюзивно-освітніх умов, про що засвідчують прийняті закони України ‒ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» (2010), «Про освіту» (2017), постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (2011), Концепція «Нова українська школа» (2016), проєкт Міністерства освіти і науки України «Національна стратегія розвитку інклюзивної освіти на 2020–2030 роки» (2019) та інші нормативні акти. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject навчання дітей молодшого шкільного віку en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject інклюзія en_US
dc.subject шкільний вік en_US
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject особливі освітні потреби en_US
dc.subject творчі можливості en_US
dc.subject творчі здібності en_US
dc.subject зарубіжні заклади освіти en_US
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ДОСВІДУ ЗАРУБІЖНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ en_US
dc.title.alternative Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу