Короткий опис(реферат):
У законодавчій та нормативно-правовій базі сучасності, яку становлять Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»), Закони України «Про освіту» (2017), «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державний стандарт початкової освіти (2018) та інші значна увага приділяється формуванню ключових компетентностей молодших школярів, що зумовлено певною мірою переходом початкової школи на навчання за Концепцією «Нова українська школа» (2016).
Так в Концепції Нової української школи наголошується на необхідності формування математичної компетентності [46], адже курс математики в початковій школі є основою для осмисленого засвоєння системи математичних знань, формування умінь і навичок у наступних класах і отримання математичної освіти в цілому. Це зумовлює актуальність впровадження комп’ютерних технологій, що дозволяє внести зміни в методологію, надає нові якості організації та здійсненню освітнього процесу в умовах НУШ.