DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ = FORMATION OF THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SPEECH CULTURE IN THE PROCESS OF LITERARY READING

Show simple item record

dc.contributor.author Радик, І. Л.
dc.contributor.author Radyk, I.L.
dc.date.accessioned 2023-05-30T08:34:13Z
dc.date.available 2023-05-30T08:34:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Радик І. Л. Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Радик ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 98 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707
dc.description.abstract У роботі розкриваються теоретичні та практичні питання формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання. Проаналізовано культуру спілкування молодших школярів, як інтегроване поняття, що включає соціально-моральні норми поведінки і культури мовлення. Структура культури мовленнєвого спілкування молодшого школяра складається з правильності мовлення, комунікативної доцільності та інших якостей мовлення (точності, виразності), що реалізуються в мовних і немовних засобах спілкування та формулах мовленнєвого етикету. Розкрито зміст поняття «формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання» як процесу набуття та закріплення необхідних знань, умінь і навичок правил культури спілкування, виражальних засобів мови та формул мовленнєвого етикету на уроках літературного читання. У магістерській роботі побудована модель, розроблена й апробована методика формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання, яка передбачала три етапи: когнітивно-репродуктивний, комунікативно-збагачувальний та комунікативно-творчий. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject мовленнєва культура учнів початкової школи en_US
dc.subject мовленнєва культура en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject літературне читання en_US
dc.subject формування культури учнів en_US
dc.subject speech culture of the primary school students en_US
dc.subject school students en_US
dc.subject literary reading en_US
dc.subject formation of the primary school students‘ culture en_US
dc.subject school students‘ culture en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ = FORMATION OF THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SPEECH CULTURE IN THE PROCESS OF LITERARY READING en_US
dc.title.alternative Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account