DSpace Repository

ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Юскович-Жуковська, В. І.
dc.contributor.author Yuskovych Zhukovska, V. I.
dc.contributor.author Kohanevych, T. P.
dc.contributor.author Коханевич, Т. П.
dc.date.accessioned 2023-05-31T12:35:49Z
dc.date.available 2023-05-31T12:35:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Юскович-Жуковська В. І. Оцінка торговельних марок, брендів в умовах глобалізації економіки / В. І. Юскович-Жуковська, Т. П. Коханевич // Сталий розвиток економіки. - 2016. - № 3 (36). - С. 61-68. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713
dc.description.abstract Сучасні тенденції глобалізації економіки, лібералізації світових ринків наукомісткої продукції, капіталізації марочних портфелів, активізації конкуренції між товаровиробниками сприяють підвищенню вартості торговельних марок, брендів. Збільшені обсяги ліцензійної торгівлі, трансферу технологій, надання консалтингових, інжинірингових, франчайзингових послуг, купівлі-продажу торговельних марок, патентів, ноу-хау, комерційних таємниць формують глобальний ринок прав на об’єкти інтелектуальної власності. Вивчення досвіду провідних компаній з формування сильних конкурентоздатних на світових ринках торговельних марок, брендів та їх оцінки є актуальним для українських компаній в умовах інтеграції України в Європейське господарство. Глобалізація товарних ринків, загострення міжнародної конкуренції обумовлюють необхідність формування та розвиток глобальних торговельних марок та брендів. Оцінка торговельних марок, брендів і компаній дозволить стимулювати їх участь у світових процесах глобалізації, гідно представити свої товари як вітчизняному, так і закордонному споживачу. en_US
dc.subject торговельна марка en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject оцінка торгівельної марки en_US
dc.subject вартість торговельної марки en_US
dc.subject a trademark en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject brand valuation en_US
dc.subject brand value en_US
dc.title ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ en_US
dc.title.alternative ASSESSMENT TRADEMARK, BRAND IN A GLOBALIZED ECONOMY en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account