dc.contributor.author |
Золяк, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T10:42:20Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T10:42:20Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Золяк В. В. Контентна конвергенція у системі сучасних засобів масової комунікації : монографія / В. В. Золяк. - Рівне : О. Зень, 2020. - 192 с. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
934-512-521-103-4 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3739 |
|
dc.description.abstract |
Конвергенція засобів масової комунікації, маючи на меті уніфікувати інформаційну систему доступу до джерел повідомлень, урізноманітнює комунікаційні характеристики процесів, дотичних до поняття сучасного суспільного середовища. Контентна конвергенція засобів масової комунікації закладає інтелектуальні засади трансформації прогресу комунікаційних технологій, що забезпечує розвиток культурної та економічної глобалізації, сприяє підняттю комунікаційної сфери над усіма іншими сферами сучасного життя. Цей феномен призводить до створення віртуального капіталу: завдяки контентній конвергенції засобів масової комунікації аудиторія – а, отже, і світ в цілому – стала більш самостійними та автономними. |
en_US |
dc.publisher |
Рівне: О. Зень |
en_US |
dc.subject |
контентна конвергенція |
en_US |
dc.subject |
конвергенція |
en_US |
dc.subject |
комунікації |
en_US |
dc.subject |
віртуальний капітал |
en_US |
dc.subject |
аудиторія |
en_US |
dc.subject |
засоби масової комунікації |
en_US |
dc.subject |
ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
конвергентні модифікації |
en_US |
dc.subject |
суб’єкти контентної конвергенції |
en_US |
dc.subject |
акомодаційні чинники ієрархії контентної конвергенції |
en_US |
dc.subject |
імперативні прояви контентної конвергенції |
en_US |
dc.subject |
характеристика повідомлень |
en_US |
dc.subject |
комунікаційні системи |
en_US |
dc.title |
Контентна конвергенція у системі сучасних засобів масової комунікації |
en_US |
dc.title.alternative |
монографія |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |