00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ за датою

Перегляд СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Шершньова, О. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    В сучасний надзвичайних умовах ковідної доби та російсько-української війни залишається важливою системна якісна підготовка фахівців сфери соціальних комунікацій як авангарду майбутніх працівників інформаційного простору ...
  • Несен, Є. О. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Social Media Marketing (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні ...
  • Лірник, О. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Журналіст як і будь яка людина має право на численні правові супроводи. Одні можна віднести до загальноприйнятих, що стосуються усіх громадян України – незалежно від статі, раси, професії, віку тощо. Проте, як зазначено ...
  • Боровик, Л. А. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Незважаючи на значну кількість публікацій про події в Україні у 2022 році, світовим інформаційним джерелам, які поважають свій імідж, потрібно постійно перевіряти інформацію про хід воєнних дій в Україні. Прикладом такої ...
  • Скрябіна, С. П.; Трачук, Л. Ф. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Невербальне спілкування – це комунікаційний процес, що реалізується за допомогою жестів, міміки, інтонацій, пауз, поз, сміху, сліз тощо, які утворюють знакову систему, що доповнює і підсилює, а іноді і замінює засоби ...
  • Хохонік, Д. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    У нашій країні існують соціальні медіапроєкти, але здебільшого вони мають іншу тематику (“Ukraїner” головна тема – дослідження української культури і популяризація її в світі, “Україна без сміття” – сортування і переробка ...
  • Zolyak, V. V.; Золяк, В. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    The value of problem of strategies of activity of facilities of mass communication consists in the first turn in that facilities of mass communication come forward as a transmitter of actions and aspirations of politicians, ...
  • Насадюк, І. В.; Трачук, Л. Ф. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Одним з елементів невербальної (позамовної) комунікації є гастика – наука про знакові та комунікативні функції їжі та напоїв, які є елементами гастрокультури. Гастрокультура та її складники прямо і опосередковано, на ...
  • Horchikova, А.; Горчікова, А. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Global communicative space closely constrained with development in the world of fundamental sciences. Under powerful influence of the new communicative systems was born the culture of "real virtuality". Power of the virtual ...
  • Старков, В. І. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Розвиток всіх напрямків суспільної діяльності людини разом із процесами соціалізації вдосконалюється у всьому світові. Подібні процеси відбуваються, завдяки зростанню ефективності спільних дій, які відрізняються від спільних ...
  • Брадов, В. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Радикальні перетворення соцієтального характеру, що відбулися в України після проголошення незалежності, безпосередньо позначилися не тільки на структурі і функційних особливостях майже всіх соціальних інститутів, але й ...
  • Фінклер, Ю. Е. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    У травні цього року на ІІ Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Сучасні проблеми україністики та журналістики», яка відбулась на кафедрі журналістики та українознавства НУВГП – дружнього для МЕГУ університету, – я ...
  • Vidimska, К. І. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    The formation of diplomatic communication in Turkey has deep roots in the Ottoman Empire, which, starting from the 15th century, was the cradle of the development of diplomacy and the principles of conducting foreign policy ...
  • Ponomarenko, О. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    In face-to-face communication, the speaker uses expressions of one’s thoughts directed speech works that are called communication units. Orientation communicative unit can be progressive, coming from speaker, and regressive, ...
  • Галич, О. А. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Революційні події 1905 року в Російській імперії подарували надії українській інтелігенції нарешті побачити газети та журнали рідною мовою. С. Єфремов у мемуарах «Про дні минулі. Спогади» згадував, що оселя відомого ...
  • Молоткіна, Ю. О.; Труфанова, В. О. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Поняття «ґендер» почало вживатися у соціально-гуманітарній галузі в другій половині ХХ ст. як похідне від поняття статі. Проте, ґендер є соціокультурною, а не біологічною категорією: індивід не отримує «ґендер» автоматично ...
  • Каленич, В. М. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Соціально-комунікаційна культура суспільства неабияк пов’язана з його інформаційно-когнітивною динамікою й інформаційною технологізацією, що об’єктивує стратегії розвитку соціальних комунікацій, концепції трансформації ...
  • Зубарець, А. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Сучасна соціокомунікативна сфера формує нову реальність в межах якої новітні медіа вимушенні безупинно адаптуватися до нових умов. Якщо у межах загальнонаціональних ЗМК це відбувається відносно швидко, то регіональна ...
  • Ципердюк, І. М. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Журналістські розслідування в Україні традиційно привертають увагу численної аудиторії. У країні, що пришвидшеним темпом проходить етапи державотворення, а з 2014 року зазнає російської військової агресії, медійники постійно ...
  • Савчук, Ю. П. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    У всьому світі спостерігається тенденція до зниження кількості тиражів друкованих засобів масової інформації та збільшення відвідувань інтернет-ЗМІ. Окрім традиційних ЗМІ, таких як газета, радіо та телебачення, в сучасному ...