СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ: Recent submissions

  • Unknown author (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022-09-29)
    У збірнику матеріалів "Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку" розкрито актуальні питання стратегії розвитку соціальних комунікацій, розглянуто історичне становлення соціальних комунікацій ...
  • Ponomarenko, О. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    In face-to-face communication, the speaker uses expressions of one’s thoughts directed speech works that are called communication units. Orientation communicative unit can be progressive, coming from speaker, and regressive, ...
  • Старков, В. І. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Розвиток всіх напрямків суспільної діяльності людини разом із процесами соціалізації вдосконалюється у всьому світові. Подібні процеси відбуваються, завдяки зростанню ефективності спільних дій, які відрізняються від спільних ...
  • Фінклер, Ю. Е. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    У травні цього року на ІІ Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Сучасні проблеми україністики та журналістики», яка відбулась на кафедрі журналістики та українознавства НУВГП – дружнього для МЕГУ університету, – я ...
  • Vidimska, К. І. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    The formation of diplomatic communication in Turkey has deep roots in the Ottoman Empire, which, starting from the 15th century, was the cradle of the development of diplomacy and the principles of conducting foreign policy ...
  • Галич, О. А. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Революційні події 1905 року в Російській імперії подарували надії українській інтелігенції нарешті побачити газети та журнали рідною мовою. С. Єфремов у мемуарах «Про дні минулі. Спогади» згадував, що оселя відомого ...
  • Брадов, В. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Радикальні перетворення соцієтального характеру, що відбулися в України після проголошення незалежності, безпосередньо позначилися не тільки на структурі і функційних особливостях майже всіх соціальних інститутів, але й ...
  • Зубарець, А. В. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Сучасна соціокомунікативна сфера формує нову реальність в межах якої новітні медіа вимушенні безупинно адаптуватися до нових умов. Якщо у межах загальнонаціональних ЗМК це відбувається відносно швидко, то регіональна ...
  • Каленич, В. М. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Соціально-комунікаційна культура суспільства неабияк пов’язана з його інформаційно-когнітивною динамікою й інформаційною технологізацією, що об’єктивує стратегії розвитку соціальних комунікацій, концепції трансформації ...
  • Каменська, Т. Г. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Звернення до теми активного впровадження і застосування медичної лексики не лише в соціально-комунікативному середовищі, але і в цілому в соціогуманітарній науковій галузі, є логічним продовженням наукової рефлексії на те, ...
  • Мазаний, В. С. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Завдання газетного заголовка: заінтригувати читача і змусити його перейти до ознайомлення із новиною – і лише тоді він дізнається її суть. Така загадковість досягається нерідко пропуском головних членів речення – мовляв, ...
  • Миронюк, В. М. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Осип Маковей – автор статей, фейлетонів, рецензій та літературно-критичних нарисів, систематичних оглядів культурно-громадського й літературно-мистецького життя України. Важливе значення мали його поетичні збірки «Поезії» ...
  • Молоткіна, Ю. О.; Труфанова, В. О. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Поняття «ґендер» почало вживатися у соціально-гуманітарній галузі в другій половині ХХ ст. як похідне від поняття статі. Проте, ґендер є соціокультурною, а не біологічною категорією: індивід не отримує «ґендер» автоматично ...
  • Савчук, Ю. П. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    У всьому світі спостерігається тенденція до зниження кількості тиражів друкованих засобів масової інформації та збільшення відвідувань інтернет-ЗМІ. Окрім традиційних ЗМІ, таких як газета, радіо та телебачення, в сучасному ...
  • Ципердюк, І. М. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Журналістські розслідування в Україні традиційно привертають увагу численної аудиторії. У країні, що пришвидшеним темпом проходить етапи державотворення, а з 2014 року зазнає російської військової агресії, медійники постійно ...
  • Григорук, С. І. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Семіотичний підхід до розгляду особливостей рекламної комунікації є надзвичайно плідним. В останні два десятиліття у вітчизняній філологічній науці з’явилося чимало праць, присвячених семіотичній інтерпретації рекламного ...
  • Насадюк, І. В.; Трачук, Л. Ф. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Одним з елементів невербальної (позамовної) комунікації є гастика – наука про знакові та комунікативні функції їжі та напоїв, які є елементами гастрокультури. Гастрокультура та її складники прямо і опосередковано, на ...
  • Скрябіна, С. П.; Трачук, Л. Ф. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Невербальне спілкування – це комунікаційний процес, що реалізується за допомогою жестів, міміки, інтонацій, пауз, поз, сміху, сліз тощо, які утворюють знакову систему, що доповнює і підсилює, а іноді і замінює засоби ...
  • Боровик, Л. А. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Незважаючи на значну кількість публікацій про події в Україні у 2022 році, світовим інформаційним джерелам, які поважають свій імідж, потрібно постійно перевіряти інформацію про хід воєнних дій в Україні. Прикладом такої ...
  • Horchikova, А.; Горчікова, А. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика", 2022)
    Global communicative space closely constrained with development in the world of fundamental sciences. Under powerful influence of the new communicative systems was born the culture of "real virtuality". Power of the virtual ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account