Abstract:
У нашій країні існують соціальні медіапроєкти, але здебільшого вони мають іншу тематику (“Ukraїner” головна тема – дослідження української культури і популяризація її в світі, “Україна без сміття” – сортування і переробка нехарчових відходів, “Клуб добродіїв” – допомога тваринам і вимушено переселеним особам, “Повертайся живим” – допомога військовим). Попри розвиток науково технічного прогресу, в Україні все ще гостро постає тема інформаційної технологізації суспільства, особливо це стосується громадських та благодійних організацій, а також просвітницьких медіа. Ми проаналізували медійний ринок на наявність схожих продуктів і виявили, що в Україні немає аналогів нашого медіапроєкту. Ми помітили потребу аудиторії в платформі, що поширюватиме та популяризуватиме матеріали на тему екологічної утилізації одягу. Тому ми вирішили створити медіапроєкт "[ne]Tvoyimy Rukamy", головна тема якого буде присвячена переробці й екологічному збуту одягу.