dc.contributor.author |
Несен, Є. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-12T09:22:46Z |
|
dc.date.available |
2023-06-12T09:22:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Несен Є. О. Інструменти впливу smm на цільову авдиторію / Є. О. Несен // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 82-85. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3747 |
|
dc.description.abstract |
Social Media Marketing (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію.
За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа. (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію.
За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
016;Журналістика |
|
dc.subject |
Social Media Marketing |
en_US |
dc.subject |
SMM |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
маркетинговий канал |
en_US |
dc.subject |
маркетинг у соціальних мережах |
en_US |
dc.subject |
авдиторія |
en_US |
dc.subject |
цільова авдиторія |
en_US |
dc.subject |
просування соціальних мереж |
en_US |
dc.subject |
SMO |
en_US |
dc.subject |
таргетована реклама |
en_US |
dc.subject |
контент |
en_US |
dc.subject |
співпраця з блогерами |
en_US |
dc.subject |
реклама в різних тематичних групах |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
акційні пропозиції |
en_US |
dc.subject |
кругове просуваннч |
en_US |
dc.subject |
конкурси |
en_US |
dc.subject |
хештеги |
en_US |
dc.subject |
прямі трансляції |
en_US |
dc.subject |
оптимізація сніппета сайту |
en_US |
dc.subject |
інструменти SMM-просування |
en_US |
dc.subject |
кампанія в соціальних мережах |
en_US |
dc.title |
ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ SMM НА ЦІЛЬОВУ АВДИТОРІЮ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |