00 DSpace/Manakin Repository

ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ SMM НА ЦІЛЬОВУ АВДИТОРІЮ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Несен, Є. О.
dc.date.accessioned 2023-06-12T09:22:46Z
dc.date.available 2023-06-12T09:22:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Несен Є. О. Інструменти впливу smm на цільову авдиторію / Є. О. Несен // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 82-85. en_US
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3747
dc.description.abstract Social Media Marketing (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа. (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа. en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.relation.ispartofseries 016;Журналістика
dc.subject Social Media Marketing en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject маркетинговий канал en_US
dc.subject маркетинг у соціальних мережах en_US
dc.subject авдиторія en_US
dc.subject цільова авдиторія en_US
dc.subject просування соціальних мереж en_US
dc.subject SMO en_US
dc.subject таргетована реклама en_US
dc.subject контент en_US
dc.subject співпраця з блогерами en_US
dc.subject реклама в різних тематичних групах en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject акційні пропозиції en_US
dc.subject кругове просуваннч en_US
dc.subject конкурси en_US
dc.subject хештеги en_US
dc.subject прямі трансляції en_US
dc.subject оптимізація сніппета сайту en_US
dc.subject інструменти SMM-просування en_US
dc.subject кампанія в соціальних мережах en_US
dc.title ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ SMM НА ЦІЛЬОВУ АВДИТОРІЮ en_US
dc.title.alternative Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу