dc.contributor.author |
Григорук, С. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-12T10:08:21Z |
|
dc.date.available |
2023-06-12T10:08:21Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Григорук С. І. Семіотичні аспекти дослідження рекламної комунікації / С. І. Григорук // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 58-59. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3754 |
|
dc.description.abstract |
Семіотичний підхід до розгляду особливостей рекламної комунікації є надзвичайно плідним. В останні два десятиліття у вітчизняній філологічній науці з’явилося чимало праць, присвячених семіотичній інтерпретації рекламного тексту (дискурсу).
Сучасні науковці розглядають рекламне повідомлення як семіотично ускладнений феномен, у якому інтегруються візуальні (у друкованій, зовнішній, телерекламі), аудіальні (у радіо- й телерекламі) та вербальні знаки. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
016;Журналістика |
|
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламна комунікація |
en_US |
dc.subject |
семіотика |
en_US |
dc.subject |
семіотичний підхід |
en_US |
dc.subject |
семіотична інтерпретація рекламного тексту |
en_US |
dc.subject |
семіотична інтерпретація |
en_US |
dc.subject |
рекламний текст |
en_US |
dc.subject |
дискурс |
en_US |
dc.subject |
рекламне повідомлення |
en_US |
dc.subject |
вербальні знаки |
en_US |
dc.subject |
семіотичні моделі рекламної комунікації |
en_US |
dc.subject |
семіотичні коди |
en_US |
dc.subject |
друкована реклама |
en_US |
dc.subject |
відеореклама |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.title |
СЕМІОТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |