dc.contributor.author |
Молоткіна, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Труфанова, В. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-12T11:29:20Z |
|
dc.date.available |
2023-06-12T11:29:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Молоткіна Ю. О. Проблема репрезентації ґендеру та мовного сексизму в сучасному медіа дискурсі / Ю. О. Молоткіна, В. О. Труфанова // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 47-50. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3757 |
|
dc.description.abstract |
Поняття «ґендер» почало вживатися у соціально-гуманітарній галузі в другій половині ХХ ст. як похідне від поняття статі. Проте, ґендер є соціокультурною, а не біологічною категорією: індивід не отримує «ґендер» автоматично від народження, а набуває його у процесі соціальної адаптації. Згідно сучасних теорій ґендерних відносин, соціальні відмінності між чоловіками та жінками не мають біологічного походження, не є «одвічно даними», а лише набутими, приписаними індивідові суспільством». Окрім того, характер поняття «ґендер» є множинним і ситуативним. Уявлення про те, що означає бути жінкою чи чоловіком, змінюється залежно від історичного і соціально-культурного контексту. Поняття «ґендер» є нероздільним від таких понять як маскулінність і фемінінність (соціальні уявлення про те, що означає бути чоловіком або жінкою), які відображають ґендерну ідентичність. Зокрема, маскулінність у традиційній (патріархальній) парадигмі пов’язується із силою, владою, мужністю, витривалістю, аргесію, неемоційністю, орієнтацію на успіх. У той час як фемінність відображає протилежні до маскулінності риси: емоційність, чуйність, слабкість, залежність тощо. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
016;Журналістика |
|
dc.subject |
ґендер |
en_US |
dc.subject |
проблема репрезентації ґендеру |
en_US |
dc.subject |
мовний сексизм |
en_US |
dc.subject |
медіа дискурс |
en_US |
dc.subject |
маскулінність |
en_US |
dc.subject |
фемінінність |
en_US |
dc.subject |
ґендерна ідентичність |
en_US |
dc.subject |
дискримінація за статтю у мові |
en_US |
dc.subject |
ґендерні стереотипи |
en_US |
dc.subject |
природа ґендерної асиметрії |
en_US |
dc.subject |
прихована дискримінація |
en_US |
dc.subject |
ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
об’єктивація |
en_US |
dc.subject |
фейсизм |
en_US |
dc.subject |
мачизм |
en_US |
dc.subject |
особливо рекламного медіапродукту |
en_US |
dc.subject |
медіапродукт |
en_US |
dc.subject |
рекламний медіапродукт |
en_US |
dc.title |
ПРОБЛЕМА РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ҐЕНДЕРУ ТА МОВНОГО СЕКСИЗМУ В СУЧАСНОМУ МЕДІА ДИСКУРСІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |