00 DSpace/Manakin Repository

ПРОБЛЕМА РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ҐЕНДЕРУ ТА МОВНОГО СЕКСИЗМУ В СУЧАСНОМУ МЕДІА ДИСКУРСІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Молоткіна, Ю. О.
dc.contributor.author Труфанова, В. О.
dc.date.accessioned 2023-06-12T11:29:20Z
dc.date.available 2023-06-12T11:29:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Молоткіна Ю. О. Проблема репрезентації ґендеру та мовного сексизму в сучасному медіа дискурсі / Ю. О. Молоткіна, В. О. Труфанова // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 47-50. en_US
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3757
dc.description.abstract Поняття «ґендер» почало вживатися у соціально-гуманітарній галузі в другій половині ХХ ст. як похідне від поняття статі. Проте, ґендер є соціокультурною, а не біологічною категорією: індивід не отримує «ґендер» автоматично від народження, а набуває його у процесі соціальної адаптації. Згідно сучасних теорій ґендерних відносин, соціальні відмінності між чоловіками та жінками не мають біологічного походження, не є «одвічно даними», а лише набутими, приписаними індивідові суспільством». Окрім того, характер поняття «ґендер» є множинним і ситуативним. Уявлення про те, що означає бути жінкою чи чоловіком, змінюється залежно від історичного і соціально-культурного контексту. Поняття «ґендер» є нероздільним від таких понять як маскулінність і фемінінність (соціальні уявлення про те, що означає бути чоловіком або жінкою), які відображають ґендерну ідентичність. Зокрема, маскулінність у традиційній (патріархальній) парадигмі пов’язується із силою, владою, мужністю, витривалістю, аргесію, неемоційністю, орієнтацію на успіх. У той час як фемінність відображає протилежні до маскулінності риси: емоційність, чуйність, слабкість, залежність тощо. en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.relation.ispartofseries 016;Журналістика
dc.subject ґендер en_US
dc.subject проблема репрезентації ґендеру en_US
dc.subject мовний сексизм en_US
dc.subject медіа дискурс en_US
dc.subject маскулінність en_US
dc.subject фемінінність en_US
dc.subject ґендерна ідентичність en_US
dc.subject дискримінація за статтю у мові en_US
dc.subject ґендерні стереотипи en_US
dc.subject природа ґендерної асиметрії en_US
dc.subject прихована дискримінація en_US
dc.subject ЗМІ en_US
dc.subject об’єктивація en_US
dc.subject фейсизм en_US
dc.subject мачизм en_US
dc.subject особливо рекламного медіапродукту en_US
dc.subject медіапродукт en_US
dc.subject рекламний медіапродукт en_US
dc.title ПРОБЛЕМА РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ҐЕНДЕРУ ТА МОВНОГО СЕКСИЗМУ В СУЧАСНОМУ МЕДІА ДИСКУРСІ en_US
dc.title.alternative Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу