dc.contributor.author |
Брадов, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-12T12:16:28Z |
|
dc.date.available |
2023-06-12T12:16:28Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Брадов В. В. Інформаційний простір України: передумови ринкової трансфрмації / В. В. Брадов // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 24-28. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3763 |
|
dc.description.abstract |
Радикальні перетворення соцієтального характеру, що відбулися в України після проголошення незалежності, безпосередньо позначилися не тільки на структурі і функційних особливостях майже всіх соціальних інститутів, але й на появі таких інституційних форм соціально-комунікативних відносин, як вітчизняний медіаринок, з його вимогами та викликами. Нові впливи на професійну діяльність засобів масової комунікації (ЗМК) актуалізують дослідження особливостей процесу трансформації вітчизняної медіасфери. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
016;Журналістика |
|
dc.subject |
соціальні інститути |
en_US |
dc.subject |
соціально-комунікативні відносини |
en_US |
dc.subject |
вітчизняний медіаринок |
en_US |
dc.subject |
засоби масової комунікації |
en_US |
dc.subject |
медіасфера |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-комунікативна система України |
en_US |
dc.subject |
інформаційний простір |
en_US |
dc.subject |
передумови ринкової трансформації |
en_US |
dc.subject |
сучасний медіаринок |
en_US |
dc.subject |
медіа |
en_US |
dc.subject |
медіаринок |
en_US |
dc.subject |
преса |
en_US |
dc.subject |
інформаційні потреби |
en_US |
dc.subject |
рекламна інформація |
en_US |
dc.subject |
суб’єкт медіасфери |
en_US |
dc.subject |
комерційне радіомовлення |
en_US |
dc.title |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ: ПЕРЕДУМОВИ РИНКОВОЇ ТРАНСФРМАЦІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |