Короткий опис(реферат):
За сучасних організаційно-економічних умов розвитку світового господарства кожне підприємство являє собою відкриту систему, яка для досягнення максимального ефекту виробничо-господарської діяльності повинна активно взаємодіяти з оточуючим ринковим середовищем. Ця взаємодія зумовлена необхідністю пошуку матеріально-сировинної бази, наймом кваліфікованих працівників, аналізом комплексу маркетингу конкурентів і нормативно-правової бази діяльності підприємства. Крім того, забезпечити виробничий процес ресурсами власного виробництва практично не можливо. Навіть малі сільськогосподарські підприємства повинні проводити закупівлі посівного матеріалу, молодняку тварин і добрив. Натуральне господарство як замкнена економічна одиниця може існувати лише за умови використання обмеженої кількості ресурсів і готових речей, вироблених таким господарством. Сучасні ж умови глобалізації і технологізації суспільно-економічних відносин на фоні зростаючих потреб населення висувають якісно нові вимоги до організації виробничих процесів, а саме зростання масштабів виробництва товарно-матеріальних цінностей, досягти чого не можливо на основі використання обмеженої кількості виробничих фондів. В той самий час автоматизація і технологізація виробничих відносин сприяє зменшенню чисельності персоналу і збільшенню кваліфікаційних вимог до решти працівників.