Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Islam, R. | |
dc.contributor.author | Hasnat, G. N. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-14T12:27:56Z | |
dc.date.available | 2023-06-14T12:27:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Rafiqul Islam. Environmental and economic costs of emerging atmospheric pollution from traffic congestion in Chattogram city / Rafiqul Islam, G. N. Tanjina Hasnat // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 270-271. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-66 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3786 | |
dc.description.abstract | Chattogram is the second largest city in Bangladesh. Urbanization triggers the rapid increase in population and vehicle numbers as well. The ultimate effect is the rise in traffic congestion leads to excess fuel consumption and pollution load to the atmosphere. The present study finds out the opportunity costs, vehicle operating costs and negative externality costs for the five most pollution generating vehicles at two peak traffic times/day in Chattogram. Among the available transports, the highest value of time (VoT) was revealed for car (Bangladeshi Taka 85/peak/hr) followed by Compressed Natural Gas (CNG) auto-rickshaw (Bangladeshi Taka 70/peak/hr). The total opportunity cost (OC) per peak/day found Bangladeshi Taka (BDT) 1.391 million and was maximum for bus (0.576 million). In two peak traffic times (8–10 am and 5–9 pm), maximum opportunity cost was observed during the evening for all vehicles at all locations and it was highest for bus (BDT 0.424 million/peak/day) at Agrabad. Vehicle operating cost (VOC) also found higher for bus (0.778 million/peak/day). | en_US |
dc.description.sponsorship | Chattogram — друге за величиною місто в Бангладеш. Урбанізація викликає швидке зростання населення та кількості транспортних засобів. Кінцевий ефект полягає в тому, що збільшення заторів призводить до надмірного споживання палива та забруднення атмосфери. Це дослідження визначає альтернативні витрати, витрати на експлуатацію транспортних засобів і негативні зовнішні витрати для п’яти транспортних засобів, які найбільше забруднюють навколишнє середовище, у два періоди пікового руху на день у Chattogram. Серед доступних транспортних засобів найвище значення часу (VoT) було виявлено для автомобіля (бангладешська така 85/пік/год), за яким слідує авторикша, що працює на стисненому природному газі (СПГ) (бангладешська така 70/пік/год). Загальна альтернативна вартість (OC) на пік/день виявила, що бангладешська така (BDT) становить 1,391 мільйона і була максимальною для автобуса (0,576 мільйона). У два періоди пікового руху (8–10 ранку та 5–9 вечора) максимальні альтернативні витрати спостерігалися ввечері для всіх транспортних засобів у всіх місцях, і вони були найвищими для автобусів (0,424 мільйона BDT/пік/день) в Аграбаді. Експлуатаційні витрати транспортних засобів (VOC) також виявились вищими для автобусів (0,778 млн/пік/день). | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» | en_US |
dc.subject | екологічні витрати | en_US |
dc.subject | економічні витрати | en_US |
dc.subject | забруднення атмосфери | en_US |
dc.subject | economic costs | en_US |
dc.subject | environmental costs | en_US |
dc.subject | emerging atmospheric | en_US |
dc.subject | дорожні пробки | en_US |
dc.subject | транспортні засоби | en_US |
dc.subject | альтернативні витрати | en_US |
dc.subject | витрати на експлуатацію транспортних засобів | en_US |
dc.title | ENVIRONMENTAL AND ECONOMIC COSTS OF EMERGING ATMOSPHERIC POLLUTION FROM TRAFFIC CONGESTION IN CHATTOGRAM CITY=ЕКОЛОГІЧНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ ВИТРАТИ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРИ В РЕЗУЛЬТАТІ ДОРОЖНІХ ПРОБОК У МІСТІ CHATTOGRAM | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |