dc.contributor.author |
Поченюк, Я. В. |
|
dc.contributor.author |
Онищук, Д. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-16T09:42:07Z |
|
dc.date.available |
2023-06-16T09:42:07Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Поченюк Я. В. Сучасні форми та методики проведення контролю знань учнів на уроках англійської мови / Я. В. Поченюк, Д. М. Онищук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 199-203. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-49 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3803 |
|
dc.description.abstract |
У світі все гостріше проявляється проблема «стандартної освіти». На вчителів покладається обов`язок урізноманітнити свої уроки щоб підвищити ефективність навчання. Нетрадиційні методи необхідні для розвитку особистості учнів, їх творчих здібностей та досягнення успіху у суспільстві.
Вивчення іноземної мови відносно недавно увійшло у систему загальної середньої освіти і тому проблема нестачі методів її викладання залишається наразі актуальною. Вчителям необхідно шукати оригінальні методи підвищення ефективності навчання іноземної мови. У результаті виникають різні нетрадиційні методики проведення уроку, які все частіше практикуються вчителями. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
en_US |
dc.subject |
"стандартна освіта" |
en_US |
dc.subject |
контроль знань учнів |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
уроки англійської мови |
en_US |
dc.subject |
вивчення іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
нетрадиційний урок |
en_US |
dc.subject |
формування лексичної компетентності |
en_US |
dc.subject |
Web 2.0 |
en_US |
dc.subject |
Nearpod |
en_US |
dc.subject |
метод Test-Teach-Test |
en_US |
dc.subject |
організація заняття з іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
діагностичні тести |
en_US |
dc.subject |
diagnostic test |
en_US |
dc.subject |
тести прогресу |
en_US |
dc.subject |
тести досягнення |
en_US |
dc.subject |
progress test |
en_US |
dc.subject |
achievement test |
en_US |
dc.subject |
онлайн тестування |
en_US |
dc.subject |
методи контролю знань англійської мови |
en_US |
dc.title |
СУЧАСНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |