Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поченюк, Я. В. | |
dc.contributor.author | Онищук, Д. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-16T09:42:07Z | |
dc.date.available | 2023-06-16T09:42:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Поченюк Я. В. Сучасні форми та методики проведення контролю знань учнів на уроках англійської мови / Я. В. Поченюк, Д. М. Онищук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 199-203. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-49 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3803 | |
dc.description.abstract | У світі все гостріше проявляється проблема «стандартної освіти». На вчителів покладається обов`язок урізноманітнити свої уроки щоб підвищити ефективність навчання. Нетрадиційні методи необхідні для розвитку особистості учнів, їх творчих здібностей та досягнення успіху у суспільстві. Вивчення іноземної мови відносно недавно увійшло у систему загальної середньої освіти і тому проблема нестачі методів її викладання залишається наразі актуальною. Вчителям необхідно шукати оригінальні методи підвищення ефективності навчання іноземної мови. У результаті виникають різні нетрадиційні методики проведення уроку, які все частіше практикуються вчителями. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» | en_US |
dc.subject | "стандартна освіта" | en_US |
dc.subject | контроль знань учнів | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | уроки англійської мови | en_US |
dc.subject | вивчення іноземної мови | en_US |
dc.subject | нетрадиційний урок | en_US |
dc.subject | формування лексичної компетентності | en_US |
dc.subject | Web 2.0 | en_US |
dc.subject | Nearpod | en_US |
dc.subject | метод Test-Teach-Test | en_US |
dc.subject | організація заняття з іноземної мови | en_US |
dc.subject | діагностичні тести | en_US |
dc.subject | diagnostic test | en_US |
dc.subject | тести прогресу | en_US |
dc.subject | тести досягнення | en_US |
dc.subject | progress test | en_US |
dc.subject | achievement test | en_US |
dc.subject | онлайн тестування | en_US |
dc.subject | методи контролю знань англійської мови | en_US |
dc.title | СУЧАСНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |