dc.contributor.author |
Овдійчук, В. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-19T07:01:54Z |
|
dc.date.available |
2023-06-19T07:01:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Овдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814 |
|
dc.description.abstract |
Для побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
en_US |
dc.subject |
критичного мислення |
en_US |
dc.subject |
учителі інформатики |
en_US |
dc.subject |
фахова підготовка |
en_US |
dc.subject |
бакалавр |
en_US |
dc.subject |
критерій |
en_US |
dc.subject |
показник |
en_US |
dc.subject |
критичне мислення майбутніх учителів інформатики |
en_US |
dc.subject |
когнітивний критерій |
en_US |
dc.subject |
креативно-діяльнісний критерій |
en_US |
dc.subject |
рефлексивно-оцінювальний критерій |
en_US |
dc.subject |
інноваційні педагогічні технології |
en_US |
dc.title |
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |