00 DSpace/Manakin Repository

КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овдійчук, В. А.
dc.date.accessioned 2023-06-19T07:01:54Z
dc.date.available 2023-06-19T07:01:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Овдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158. en_US
dc.identifier.uri https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
dc.identifier.uri https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
dc.description.abstract Для побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення. en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» en_US
dc.subject критичного мислення en_US
dc.subject учителі інформатики en_US
dc.subject фахова підготовка en_US
dc.subject бакалавр en_US
dc.subject критерій en_US
dc.subject показник en_US
dc.subject критичне мислення майбутніх учителів інформатики en_US
dc.subject когнітивний критерій en_US
dc.subject креативно-діяльнісний критерій en_US
dc.subject рефлексивно-оцінювальний критерій en_US
dc.subject інноваційні педагогічні технології en_US
dc.title КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу