dc.contributor.author |
Красовська, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Міськова, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Хом’як, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Кирилович, О. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-19T07:38:08Z |
|
dc.date.available |
2023-06-19T07:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Красовська О. О. Інтегрований підхід до використання технологій Stem та Stream-освіти на уроках «Математики», «Я досліджую світ», «Мистецтва», «Літературного читання» у початковій школі / О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом’як та ін. // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 130-134. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-33 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3819 |
|
dc.description.abstract |
Стрімкі темпи розвитку сучасного інформаційного суспільства зумовлюють реформування методології та практики освітньої галузі, функції якої постійно ускладнюються. Компетентності, що найбільше затребувані в сучасному світі, – це вміння бачити й розв'язувати проблеми, які стають усе складнішими й глобальнішими. Розв'язання будь-якої проблеми потребує розвиненого критичного мислення, інтегрованих знань, творчої уяви, навичок практичного використання сучасних технологій. Нині серед педагогів, батьків і навчальних закладів набула популярності STEM та STREAM-освіта, яка є способом підготовки дітей і молоді до креативного розв'язання проблем. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
en_US |
dc.subject |
STREAM-освіта |
en_US |
dc.subject |
STEM |
en_US |
dc.subject |
компетентності |
en_US |
dc.subject |
інтегрований підхід |
en_US |
dc.subject |
мистецтво |
en_US |
dc.subject |
математика |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
прибічники STEM-освіти |
en_US |
dc.subject |
STEM-технологія |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-цифрова грамотність |
en_US |
dc.subject |
Я досліджую світ |
en_US |
dc.subject |
технологічний алгоритм |
en_US |
dc.title |
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ STEM ТА STREAM-ОСВІТИ НА УРОКАХ «МАТЕМАТИКИ», «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ», «МИСТЕЦТВА», «ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |