Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | |
dc.contributor.author | Міськова, Н. М. | |
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | |
dc.contributor.author | Кирилович, О. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T07:38:08Z | |
dc.date.available | 2023-06-19T07:38:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Красовська О. О. Інтегрований підхід до використання технологій Stem та Stream-освіти на уроках «Математики», «Я досліджую світ», «Мистецтва», «Літературного читання» у початковій школі / О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом’як та ін. // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 130-134. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-33 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3819 | |
dc.description.abstract | Стрімкі темпи розвитку сучасного інформаційного суспільства зумовлюють реформування методології та практики освітньої галузі, функції якої постійно ускладнюються. Компетентності, що найбільше затребувані в сучасному світі, – це вміння бачити й розв'язувати проблеми, які стають усе складнішими й глобальнішими. Розв'язання будь-якої проблеми потребує розвиненого критичного мислення, інтегрованих знань, творчої уяви, навичок практичного використання сучасних технологій. Нині серед педагогів, батьків і навчальних закладів набула популярності STEM та STREAM-освіта, яка є способом підготовки дітей і молоді до креативного розв'язання проблем. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» | en_US |
dc.subject | STREAM-освіта | en_US |
dc.subject | STEM | en_US |
dc.subject | компетентності | en_US |
dc.subject | інтегрований підхід | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | математика | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | прибічники STEM-освіти | en_US |
dc.subject | STEM-технологія | en_US |
dc.subject | інформаційно-цифрова грамотність | en_US |
dc.subject | Я досліджую світ | en_US |
dc.subject | технологічний алгоритм | en_US |
dc.title | ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ STEM ТА STREAM-ОСВІТИ НА УРОКАХ «МАТЕМАТИКИ», «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ», «МИСТЕЦТВА», «ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |