Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дука, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T07:43:13Z | |
dc.date.available | 2023-06-19T07:43:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дука В. В. Формування освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ / В. В. Дука // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 126-129. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-32 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3820 | |
dc.description.abstract | Одним із важливих стратегічних завдань реформування освітньої галузі України є її спрямованість на забезпечення підготовки дитини до повноцінного життя у сучасних соціально-економічних умовах. Освітнє середовище є невід'ємною частиною життєвого середовища дитини. Створення сучасного освітнього середовища є однією з основних концептуальних засад освітньої реформи в Новій українській школі (далі – НУШ). | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» | en_US |
dc.subject | формування освітнього середовища | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | освітні потреби | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | освітня галузь України | en_US |
dc.subject | НУШ | en_US |
dc.subject | формування компетентностей | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НУШ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |