dc.contributor.author |
Попфалуші, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Левдер, А. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-27T09:09:45Z |
|
dc.date.available |
2023-06-27T09:09:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Попфалуші С. А. Наочність як засіб активізації навчального процесу / С. А. Попфалуші, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 166-170. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3981 |
|
dc.description.abstract |
Наочним називається таке навчання, при якому уявлення та поняття формуються в учнів на основі безпосереднього сприйняття досліджуваних явищ або за допомогою їх зображень. Починаючи з ранньої стадії свідомості і до вищої, поняття і абстрактні положення осмислюються легше, якщо вони підкріплюються конкретними фактами і образами. Застосовуючи наочність, активізується вихідна
ступінь пізнання. Тому потрібно розглянути вплив наочності на пізнання. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
наочність |
en_US |
dc.subject |
навчальний процес |
en_US |
dc.subject |
ступінь пізнання |
en_US |
dc.subject |
принципи навчання |
en_US |
dc.subject |
наочний образ |
en_US |
dc.subject |
образи уяви |
en_US |
dc.title |
НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |