Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попфалуші, С. А. | |
dc.contributor.author | Левдер, А. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T09:09:45Z | |
dc.date.available | 2023-06-27T09:09:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Попфалуші С. А. Наочність як засіб активізації навчального процесу / С. А. Попфалуші, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 166-170. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3981 | |
dc.description.abstract | Наочним називається таке навчання, при якому уявлення та поняття формуються в учнів на основі безпосереднього сприйняття досліджуваних явищ або за допомогою їх зображень. Починаючи з ранньої стадії свідомості і до вищої, поняття і абстрактні положення осмислюються легше, якщо вони підкріплюються конкретними фактами і образами. Застосовуючи наочність, активізується вихідна ступінь пізнання. Тому потрібно розглянути вплив наочності на пізнання. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | наочність | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | ступінь пізнання | en_US |
dc.subject | принципи навчання | en_US |
dc.subject | наочний образ | en_US |
dc.subject | образи уяви | en_US |
dc.title | НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |