dc.contributor.author |
Левдер, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Левдер, А. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-27T11:20:44Z |
|
dc.date.available |
2023-06-27T11:20:44Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Левдер В. І. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії в школі / В. І. Левдер, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 155-158. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3985 |
|
dc.description.abstract |
Вивчення будь-якого шкільного предмета передбачає оцінювання результатів навчання, тобто використання тих чи інших методів і засобів для збирання і тлумачення фактів, що вказують на обсяг, якість та цінність навчальних досягнень учнів. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
оцінювання навчальних досягнень |
en_US |
dc.subject |
уроки історії |
en_US |
dc.subject |
оцінювання результатів навчання |
en_US |
dc.subject |
процес навчання |
en_US |
dc.subject |
пізнання |
en_US |
dc.subject |
рівень учнівської компетентності |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.subject |
види оцінювання навчальних досягнень |
en_US |
dc.subject |
поточний контроль |
en_US |
dc.subject |
тематичне оцінювання |
en_US |
dc.subject |
знання |
en_US |
dc.subject |
вміння |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |