Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Левдер, В. І. | |
dc.contributor.author | Левдер, А. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T11:20:44Z | |
dc.date.available | 2023-06-27T11:20:44Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Левдер В. І. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії в школі / В. І. Левдер, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 155-158. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3985 | |
dc.description.abstract | Вивчення будь-якого шкільного предмета передбачає оцінювання результатів навчання, тобто використання тих чи інших методів і засобів для збирання і тлумачення фактів, що вказують на обсяг, якість та цінність навчальних досягнень учнів. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | оцінювання навчальних досягнень | en_US |
dc.subject | уроки історії | en_US |
dc.subject | оцінювання результатів навчання | en_US |
dc.subject | процес навчання | en_US |
dc.subject | пізнання | en_US |
dc.subject | рівень учнівської компетентності | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | види оцінювання навчальних досягнень | en_US |
dc.subject | поточний контроль | en_US |
dc.subject | тематичне оцінювання | en_US |
dc.subject | знання | en_US |
dc.subject | вміння | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року | en_US |
dc.type | Article | en_US |