dc.contributor.author |
Валько, Л. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-27T12:49:17Z |
|
dc.date.available |
2023-06-27T12:49:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Валько Л. М. Сучасні підходи та інноваційні тенденції в методиці навчання історії / Л. М. Валько // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 130-133. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3992 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна шкільна система історичної освіти знаходиться на етапі переосмислення та реформування. Це стосується як змісту так і принципів та методів викладання. Зміни в історичній освіті мають бути направлені на забезпечення досягнення основної мети такого напрямку навчання, а саме формування активного та свідомого громадянина, який буде поважати минуле свого народу, його мову, культури, звичаї тощо. Відповідно, сучасна система освіти намагається позбутися догматизму, що глибоко укорінився з радянських часів. Крім того, обговорюється розширення використання інтеграції навчальних предметів, використання методів проектної діяльності учнів та загалом активності процесу пізнання. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
методика навчання історії |
en_US |
dc.subject |
сучасна шкільна система історичної освіти |
en_US |
dc.subject |
шкільна система |
en_US |
dc.subject |
історична освіта |
en_US |
dc.subject |
використання історичних джерел та уроках |
en_US |
dc.subject |
історичний процес |
en_US |
dc.subject |
усна історія |
en_US |
dc.title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ В МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |