dc.contributor.author |
Савчук, Ю, П. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-05T07:11:06Z |
|
dc.date.available |
2023-09-05T07:11:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Савчук Ю. П. Вплив української художньої літератури на свідомість підлітків / Ю. П. Савчук // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 45-47. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4047 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі підлітки прагнуть самоствердитися, самореалізуватися та самовдосконалитися, однак часто наштовхуються на нерозуміння з боку батьків, друзів, суспільства. Ця проблема не є новою, адже з подібними ситуаціями зіштовхувалося юнацтво й поколіннями раніше. Але сучасні підлітки живуть в умовах розвитку та впливу на людей різних моральних, ідейних думок наповнених трендами суспільства, релігійними переконаннями та іншим. В таких умовах надзвичайно складним є процес формування свідомості особистості. Наукова позиція І.Д. Беха (1998, 2000) спрямована на визначення значущості підлітковості періоду у появі здатності особистості цього періоду самостійно, свідомо ставити перед собою ті чи інші довільні завдання, бути внутрішньо організованою, визначати напрямки своїх дій та доброчинних вчинків. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
українська художня література |
en_US |
dc.subject |
свідомість підлітків |
en_US |
dc.subject |
культура читання книг |
en_US |
dc.subject |
художня література |
en_US |
dc.title |
ВПЛИВ УКРАЇНСЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА СВІДОМІСТЬ ПІДЛІТКІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, 2023 року, 18 травня, м. Рівне |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |