00 DSpace/Manakin Repository

РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кочмар, Д. А.
dc.contributor.author Оніщук, І. І.
dc.contributor.author Петрова, А.
dc.contributor.author Тонконог, Н. І.
dc.contributor.author Партико, Н.
dc.contributor.author Ванівська, О. М.
dc.date.accessioned 2023-09-07T08:44:38Z
dc.date.available 2023-09-07T08:44:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів Ради Європи / А. Д. Кочмар, Оніщук І. І., А. Петрова та ін. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 3(133). - С. 88-95. en_US
dc.identifier.uri https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.3(133).18
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4069
dc.description.abstract Серед головних завдань вищої школи, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті названо такі: сформувати необхідну інтелектуальну та моральну основу, необхідну для майбутньої професійної діяльності у сферах освіти, науки, культури та сформувати якості, необхідні для подальшого професійного розвитку. До таких якостей віднесено: глобальне мислення; професійні цінності і норми моралі; культурна компетентність; функціональна грамотність та професійна універсальність; культура спілкування; здатність застосовувати знання в професійних ситуаціях; відповідальність, культура групової взаємодії, соціальна та професійна мобільність, здатність навчатися протягом життя, іншомовна та соціокультурна компетентність з іноземної мови у студентів гуманітарних спеціальностей. Нині іншомовна освіта в Україні реформується з урахуванням досягнень європейських країн відповідно до таких документів Ради Європи, як: «Білінгвальна освіта: основні стратегічні завдання», «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання», «Європейський мовний портфель», «Приведення екзаменів з мови у відповідність до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти», «Стратегічна програма розвитку для мультилінгвальної Європи – 2020», «Рекомендації з плюралістичних підходів до мов і культур», вимоги до Євроіспитів тощо. Ідеї мовної політики Ради Європи знаходять все ширшу реалізацію в нашій державі: збільшується кількість мов, що вивчаються; зростає кількість осіб, які володіють принаймні однією іноземною мовою; в середніх навчальних закладах започатковано вивчення кількох іноземних мов; в університетах збільшується кількість академічних годин на вивчення іноземної мови; в деяких вищих закладах освіти іноземна мови вважається другою робочою мовою. en_US
dc.publisher Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова en_US
dc.subject вища школа en_US
dc.subject інтелектуальна та моральна основа en_US
dc.subject професійна діяльність en_US
dc.subject іншомовна компетентність en_US
dc.subject іноземна мова en_US
dc.subject європейські країни en_US
dc.title РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу