Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кочмар, Д. А. | |
dc.contributor.author | Оніщук, І. І. | |
dc.contributor.author | Петрова, А. | |
dc.contributor.author | Тонконог, Н. І. | |
dc.contributor.author | Партико, Н. | |
dc.contributor.author | Ванівська, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T08:44:38Z | |
dc.date.available | 2023-09-07T08:44:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів Ради Європи / А. Д. Кочмар, Оніщук І. І., А. Петрова та ін. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 3(133). - С. 88-95. | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.3(133).18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4069 | |
dc.description.abstract | Серед головних завдань вищої школи, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті названо такі: сформувати необхідну інтелектуальну та моральну основу, необхідну для майбутньої професійної діяльності у сферах освіти, науки, культури та сформувати якості, необхідні для подальшого професійного розвитку. До таких якостей віднесено: глобальне мислення; професійні цінності і норми моралі; культурна компетентність; функціональна грамотність та професійна універсальність; культура спілкування; здатність застосовувати знання в професійних ситуаціях; відповідальність, культура групової взаємодії, соціальна та професійна мобільність, здатність навчатися протягом життя, іншомовна та соціокультурна компетентність з іноземної мови у студентів гуманітарних спеціальностей. Нині іншомовна освіта в Україні реформується з урахуванням досягнень європейських країн відповідно до таких документів Ради Європи, як: «Білінгвальна освіта: основні стратегічні завдання», «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання», «Європейський мовний портфель», «Приведення екзаменів з мови у відповідність до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти», «Стратегічна програма розвитку для мультилінгвальної Європи – 2020», «Рекомендації з плюралістичних підходів до мов і культур», вимоги до Євроіспитів тощо. Ідеї мовної політики Ради Європи знаходять все ширшу реалізацію в нашій державі: збільшується кількість мов, що вивчаються; зростає кількість осіб, які володіють принаймні однією іноземною мовою; в середніх навчальних закладах започатковано вивчення кількох іноземних мов; в університетах збільшується кількість академічних годин на вивчення іноземної мови; в деяких вищих закладах освіти іноземна мови вважається другою робочою мовою. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | вища школа | en_US |
dc.subject | інтелектуальна та моральна основа | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | іншомовна компетентність | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | європейські країни | en_US |
dc.title | РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |