00 DSpace/Manakin Repository

КОМУНІКАТИВНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крупенко Вікторія
dc.date.accessioned 2018-04-24T11:30:19Z
dc.date.available 2018-04-24T11:30:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/406
dc.description.abstract У статті досліджено сутність й зміст комунікативного навчання у процесі вивчення іноземних мов у початковій школі, зокрема принципи навчання, що покладені в основу цього процесу. Розглянуто об’єкт навчання іноземної мови, модель процесу спілкування, а також враховані вікові особливості молодших школярів. Особливу увагу звернено на застосування рольової ситуації на заняттях, які стимулюють спілкування. // The article studies the main idea and contexts of the communicative education in the process of learning of foreign languages in the primary school, namely the principles of education, which create the foundation of this process. The object of learning a foreign language, model of communication and the age characteristics of primary school children also is taken into account. Particular attention is paid to the using of the role-playing situations in the classroom that promote communication. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 13-18. en_US
dc.subject Комунікативно-ігрове навчання, принцип природної штучності та комунікативно-ігрової діяльності. en_US
dc.subject Communicative and game education, the principle of natural artificialness and communicative and game activity. en_US
dc.title КОМУНІКАТИВНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу