dc.contributor.author |
Kochmar, D. A. |
|
dc.contributor.author |
Budz, I. |
|
dc.contributor.author |
Pochenyuk, Y. |
|
dc.contributor.author |
Кочмар, Д. А. |
|
dc.contributor.author |
Будз, І. |
|
dc.contributor.author |
Поченюк, Я. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-07T12:02:25Z |
|
dc.date.available |
2023-09-07T12:02:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кочмар Д. Лінгвокультурний аспект як чинник розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови / Д. Кочмар, І. Будз, Я. Поченюк // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. Івана Франк, 2022. - Вип. 55. Т. 1. - С. 166-173. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_1/27.pdf |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4071 |
|
dc.description.abstract |
Актуалізація теми обумовлена спрямуванням сучасних лінгвістів дослідити мову як засіб відображення національної ментальності, світосприйняття, культури.
Сутністю лінгвокультурного аспекту як чинника розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови є комплексний аналіз лінгвістичної складової поняття “емоція”, визначення внутрішньої організації емоційних концептів в іноземній мові. The relevance of the topic has caused a growing interest of the current linguistic science in the study of conceptual language phenomena, contributed to the identification and systematization of language representation meaning of emotion concepts |
en_US |
dc.publisher |
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
en_US |
dc.subject |
emotion |
en_US |
dc.subject |
intellect |
en_US |
dc.subject |
emotions in the learning process |
en_US |
dc.subject |
thinking |
en_US |
dc.subject |
linguoculturalism |
en_US |
dc.subject |
емоція |
en_US |
dc.subject |
інтелект |
en_US |
dc.subject |
емоції у процесі навчання |
en_US |
dc.subject |
мислення |
en_US |
dc.subject |
лінгвокультурологія |
en_US |
dc.title |
ЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
en_US |
dc.title.alternative |
THE LINGUISTIC AND CULTURAL ASPECT AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF EMOTIONALITY IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |