DSpace Repository

ЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Kochmar, D. A.
dc.contributor.author Budz, I.
dc.contributor.author Pochenyuk, Y.
dc.contributor.author Кочмар, Д. А.
dc.contributor.author Будз, І.
dc.contributor.author Поченюк, Я.
dc.date.accessioned 2023-09-07T12:02:25Z
dc.date.available 2023-09-07T12:02:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кочмар Д. Лінгвокультурний аспект як чинник розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови / Д. Кочмар, І. Будз, Я. Поченюк // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. Івана Франк, 2022. - Вип. 55. Т. 1. - С. 166-173. en_US
dc.identifier.uri http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_1/27.pdf
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4071
dc.description.abstract Актуалізація теми обумовлена спрямуванням сучасних лінгвістів дослідити мову як засіб відображення національної ментальності, світосприйняття, культури. Сутністю лінгвокультурного аспекту як чинника розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови є комплексний аналіз лінгвістичної складової поняття “емоція”, визначення внутрішньої організації емоційних концептів в іноземній мові. The relevance of the topic has caused a growing interest of the current linguistic science in the study of conceptual language phenomena, contributed to the identification and systematization of language representation meaning of emotion concepts en_US
dc.publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка en_US
dc.subject emotion en_US
dc.subject intellect en_US
dc.subject emotions in the learning process en_US
dc.subject thinking en_US
dc.subject linguoculturalism en_US
dc.subject емоція en_US
dc.subject інтелект en_US
dc.subject емоції у процесі навчання en_US
dc.subject мислення en_US
dc.subject лінгвокультурологія en_US
dc.title ЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ en_US
dc.title.alternative THE LINGUISTIC AND CULTURAL ASPECT AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF EMOTIONALITY IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account