dc.contributor.author |
Рудик Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-24T11:34:43Z |
|
dc.date.available |
2018-04-24T11:34:43Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/407 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено активні форми роботи на уроках англійської мови та аналіз шляхів їх використання у початкових класах, зокрема психолого-педагогічні умови навчання англійської мови молодших школярів. Обґрунтовано, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, а також розкрита проблема організації процесу навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор. // In the article the active forms of teaching English are investigated, and the ways of using them in the primary classes are analyzed, particularly psychological-pedagogical circumstances in teaching English of the primary school children are considered. It is proved that the active forms of teaching are strong factor of psychological adaptation for a pupil in a new language area, the problem of organizing the process of teaching English to elementary school children through games, the conditions of their use in the formation of reading is disclosed. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 25-29. |
en_US |
dc.subject |
Навчальні ігри, активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності. |
en_US |
dc.subject |
Educational games, active forms, priority technologies, creative abilities. |
en_US |
dc.title |
НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |