00 DSpace/Manakin Repository

НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудик Наталія
dc.date.accessioned 2018-04-24T11:34:43Z
dc.date.available 2018-04-24T11:34:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/407
dc.description.abstract У статті досліджено активні форми роботи на уроках англійської мови та аналіз шляхів їх використання у початкових класах, зокрема психолого-педагогічні умови навчання англійської мови молодших школярів. Обґрунтовано, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, а також розкрита проблема організації процесу навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор. // In the article the active forms of teaching English are investigated, and the ways of using them in the primary classes are analyzed, particularly psychological-pedagogical circumstances in teaching English of the primary school children are considered. It is proved that the active forms of teaching are strong factor of psychological adaptation for a pupil in a new language area, the problem of organizing the process of teaching English to elementary school children through games, the conditions of their use in the formation of reading is disclosed. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 25-29. en_US
dc.subject Навчальні ігри, активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності. en_US
dc.subject Educational games, active forms, priority technologies, creative abilities. en_US
dc.title НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу