dc.contributor.author |
Думнич, М. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-11T10:43:09Z |
|
dc.date.available |
2023-09-11T10:43:09Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Думнич М. І. Психолого-педагогічні особливості формування дослідницької компетентності в учнів початкових класів / М. І. Дкмнич // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 252-257. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4087 |
|
dc.description.abstract |
Стратегія Нової Української школи передбачає надання усім учням можливості для різностороннього розвитку, реалізації творчого потенціалу, який закладений у кожній дитині від природи. Перед системою шкільної освіти стоїть завдання навчити дітей вчитися по-новому, сформувати у них способи діяльності, які можна буде використовувати для вирішення будь-якої виникаючої перед ними проблеми. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
дослідницька компетентність |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
умотивованість |
en_US |
dc.subject |
творче середовище |
en_US |
dc.subject |
психологічний комфорт |
en_US |
dc.subject |
особистість вчителя |
en_US |
dc.subject |
вікові особливості |
en_US |
dc.subject |
система шкільної освіти |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |