Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Думнич, М. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T10:43:09Z | |
dc.date.available | 2023-09-11T10:43:09Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Думнич М. І. Психолого-педагогічні особливості формування дослідницької компетентності в учнів початкових класів / М. І. Дкмнич // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 252-257. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4087 | |
dc.description.abstract | Стратегія Нової Української школи передбачає надання усім учням можливості для різностороннього розвитку, реалізації творчого потенціалу, який закладений у кожній дитині від природи. Перед системою шкільної освіти стоїть завдання навчити дітей вчитися по-новому, сформувати у них способи діяльності, які можна буде використовувати для вирішення будь-якої виникаючої перед ними проблеми. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | дослідницька компетентність | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | умотивованість | en_US |
dc.subject | творче середовище | en_US |
dc.subject | психологічний комфорт | en_US |
dc.subject | особистість вчителя | en_US |
dc.subject | вікові особливості | en_US |
dc.subject | система шкільної освіти | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |