Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боса, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T12:41:33Z | |
dc.date.available | 2023-09-11T12:41:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Боса О. В. Технології навчання в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи / О. В. Боса // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 216-219. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4096 | |
dc.description.abstract | До кінця ХХ століття в багатьох розвинених країнах світу провідною стратегією в розвитку освіти дітей з особливими потребами стала інтегрована освіта. Але через деякий час стало очевидним, що виділення «особливих» класів у школах часто веде до виключення «особливих» дітей із соціального життя школи. Тому від ідеї інтеграції стали переходити до ідеї інклюзії – спільного навчання та виховання дітей з різними стартовими можливостями. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | інклюзивне середовище | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | дитина з особливими потребами | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | інклюзивний процес | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.title | ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |