dc.contributor.author |
Лоскій, А. Д. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-13T13:12:51Z |
|
dc.date.available |
2023-09-13T13:12:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лоскій А. Д. Впровадження у навчальний процес з математики проблемних ситуацій в умовах реалізації концепції Нової української школи / А. Д. Лоскій // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 116-118. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4124 |
|
dc.description.abstract |
Навчання математики в початковій школі має сприяти розвитку інтелектуальної сфери особистості учня, а саме: пізнавальних інтересів, аналітичності розуму, уміння віднаходити оптимальне рішення. У сучасній швидкоплинній освіті соціально-економічний рівень початкової освіти залежить від результативності запровадження інноваційних технологій навчання, що ґрунтується на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання у початковій школі. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
навчання математики |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
концепція Нової української школи |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
проблемне навчання |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.title |
ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС З МАТЕМАТИКИ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |