Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поліщук, С. А. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T07:46:03Z | |
dc.date.available | 2023-09-14T07:46:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Поліщук С. А. Використання наочності на уроках української мови в початковій школі / С. А. Поліщук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 73-76. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4137 | |
dc.description.abstract | Наочність у педагогіці залишається одним із найважливіших принципів навчання, який є основою для цілісного розвитку особистості. За словами К. Ушинського, уроки української мови мають проводитися в життєрадісній та оптимістичній атмосфері, що запобігає розумовій і фізичній перевтомі дитини, пригніченню та приниженню її особистості. Лише за умови, що навчальна діяльність характеризується позитивною мотивацією, у дітей вже у шестирічному віці формується велика мотивація до читання і письма. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | використання наочності на роках | en_US |
dc.subject | урок української мови | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | початкові класи | en_US |
dc.subject | принципи візуалізації у вивченні мови | en_US |
dc.subject | демонстрація | en_US |
dc.subject | реалізація емоційних спостережень дітей | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |