00 DSpace/Manakin Repository

МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПОМИЛКАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гогой, І.
dc.date.accessioned 2018-04-24T11:59:53Z
dc.date.available 2018-04-24T11:59:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/413
dc.description.abstract У статті досліджено основні принципи роботи учнів над помилками під час вивчення математики у початковій школі та обґрунтовано причини їх виникнення. Зазначено, що вчитель повинен належно організувати аналіз допущеної помилки для її попередження. Визначено, що основним завданням педагога, який викладає математику у початковій школі, є сформувати міцні навички додавання і віднімання, множення та ділення. Подано рекомендації щодо роботи над помилками та шляхи вдосконалення навчального процесу на уроках математики. // In the article the basic principles of methodology considering mistakes elimination during learning mathematics in elementary school are learned and the reasons for their occurrence are showed. It is noted that the teacher must organize the analysis of mistakes and show the way to prevent them. It is explained that the main task of the teacher who teaches Math in elementary school is to form necessary skills in addition, subtraction, multiplication and division. The recommendations according the mistakes elimination and ways to improve the learning process on Mathematics lessons are given. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 78-83. en_US
dc.subject Математика, методика, помилка, пояснення, учитель. en_US
dc.subject Mathematics, technique, mistake, an explanation, teacher. en_US
dc.title МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПОМИЛКАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу