dc.contributor.author |
Демковець, Д. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-15T09:02:55Z |
|
dc.date.available |
2023-09-15T09:02:55Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Демковець Д. А. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій як засобу розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках у початковій школі / Д. А. Демковець // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 31-35. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4149 |
|
dc.description.abstract |
У Концепції «Нова українська школа» наголошується, що сучасна початкова школа повинна створити сприятливі умови для творчості та новаторства, реалізації творчих можливостей і здібностей учнів. Унаслідок цього стає очевидною необхідність пошуку ефективних форм, методів та засобів, що дозволяють розвивати творчі здібності школярів.
Інформаційно-комп’ютерні технології, з одного боку, – це потужний та дієвий інструмент для отримання дитиною різноманітної інформації, з іншого – це ефективний засіб для підвищення інтересу до навчання, розвитку творчості молодшого школяра. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
творчі здібності |
en_US |
dc.subject |
школярі |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-комп’ютерні технології |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |