dc.contributor.author |
Савчук, Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-19T11:56:05Z |
|
dc.date.available |
2023-09-19T11:56:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Савчук Ю. Особливості використання образу людини з інвалідністю у рекламі / Ю. Савчук // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 148-157. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4174 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано рекламні кампанії світових брендів із використанням образу людини з інвалідністю. Визначено цілі, функції та завдання реклами. досліджено переваги та недоліки рекламних проектів-аналогів із використанням образу людини з інвалідністю, які стали конкуре-нтноспроможними на рекламному ринку. = The article analyzes the brands advertising campaign using the image of a person with disabilities. The goals, functions and tasks of advertising are defined. the advantages and disadvantages of advertising projects-analogues using the image of a person with a disability, which have become competitive in the advertising market, have been studied. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
образ людини з інвалідністю |
en_US |
dc.subject |
комерційна реклама |
en_US |
dc.subject |
соціальна реклама |
en_US |
dc.subject |
соціальні групи |
en_US |
dc.subject |
аудиторія |
en_US |
dc.subject |
the image of a person with a disability |
en_US |
dc.subject |
commercial advertising |
en_US |
dc.subject |
social advertising |
en_US |
dc.subject |
social groups |
en_US |
dc.subject |
audience |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ З ІНВАЛІДНІСТЮ У РЕКЛАМІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник студентських наукових праць |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |