00 DSpace/Manakin Repository

РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макалюк, О.
dc.contributor.author Полюхович, О.
dc.date.accessioned 2023-09-19T12:01:31Z
dc.date.available 2023-09-19T12:01:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Макалюк О. Роль соціальної реклами у сучасному медіапросторі / О. Макалюк, О. Полюхович // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 142-147. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. = The article analyzes the state of social advertising in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning the formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of formation of public opinion are determined. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject social advertising en_US
dc.subject regulation en_US
dc.subject formation of public opinion en_US
dc.subject social projects en_US
dc.subject change of behavioral en_US
dc.subject соціальна реклама en_US
dc.subject регулювання en_US
dc.subject формування громадської думки en_US
dc.subject соціальні проекти en_US
dc.subject зміна поведінкової моделі en_US
dc.title РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ en_US
dc.title.alternative Збірник студентських наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу