Короткий опис(реферат):
У статті розкрито сутність педагогічної діагностики як системи методів і засобів вивчення професійного рівня вчителя. Проаналізовано сутність понять «педагогічна діагностика», «діагностична діяльність» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано основні завдання педагогічної діагностики. Проаналізовано основні підходи до діагностування освітнього процесу, які є детермінантами створення різних структур діяльності вчителя. Розкрито аспекти педагогічної діяльності (управлінська, педагогічна, психологічна). Охарактеризовано педагогічну діяльність як систему управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Проаналізовано підходи до структурування діяльності вчителя. = The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as a system of methods and means for studying the professional level of a teacher. The essence of the concepts «pedagogical diagnostics», «diagnostic activity» as modern scientific phenomena is analyzed. The main tasks of pedagogical diagnostics are identified and substantiated. The main approaches to diagnosing the educa-tional process, which are the determinants of the creation of various structures of the teacher's activity, are analyzed. The aspects of pedagogical activity (managerial, pedagogical, psychological) are revealed. The pedagogical activity is chara-cterized as a control system of the educational and cognitive activity of students. The approaches to structuring the teacher's activity are analyzed.