00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цьока, М. М.
dc.date.accessioned 2023-09-19T12:30:45Z
dc.date.available 2023-09-19T12:30:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Цьока М. М. Педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій на уроках природознавства / М. М. Цьока // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 104-117. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4180
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність проблеми впровадження ігрових технологій на уроках природознавства у початковій школі. Обґрунтовано роль активної художньої діяльності і творчого самовираженню учнів у сфері мистецтва у змісті дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво». Проаналізовано використання ігрових технологій в історичній ретроспективі. Охарактеризовано гру як одну з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини. Здійснено педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій педагогами початкової школи на уроках природознавства: описано результати інтерв’ювання педагогів, опитування учнів на предмет їх зацікавленості уроками природознавства; проаналізовано результати навчальних досягнень учнів в результаті виконання самостійної роботи. = The article reveals the urgency of the problem of introducing game technologies in science lessons in primary school. The role of active artistic activity and creative self-expression of students in the field of art in the content of disciplines that implement the educational field «Art» is substantiated. The use of game technologies in historical retrospect is analyzed. Game is described as one of the most important areas in a child's life. A pedagogical analysis of the state of use of game technologies by primary school teachers in science lessons is carried out: the results of interviewing teachers, interviewing students for their interest in science lessons are described; the results of students' academic achievements as a result of independent work are analyzed. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject junior schoolchildren en_US
dc.subject primary school en_US
dc.subject natural sciences en_US
dc.subject game technologies en_US
dc.subject statement experiment en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject природознавство en_US
dc.subject ігрові технології en_US
dc.subject констатувальний експеримент en_US
dc.title ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА en_US
dc.title.alternative Збірник студентських наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу