DSpace Repository

МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПОМИЛКАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Пальчевська, О. В.
dc.date.accessioned 2023-09-19T12:51:40Z
dc.date.available 2023-09-19T12:51:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пальчевська О. В. Методика роботи над помилками під час вивчення математики в початкових класах / О. В. Пальчевська // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 73-81 en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4183
dc.description.abstract У статті досліджено основні принципи роботи учнів над помилками під час вивчення математики у початковій школі та обґрунтовано причини їх виникнення. Зазначено, що вчитель повинен належно організувати аналіз допущеної помилки для її попередження. Крім того, забезпечити виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти; під час оцінювання письмових робіт керуватися вимогами методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Визначено, що основним завданням педагога, який викладає математику у початковій школі, є сформувати міцні навички додавання і віднімання, множення та ділення. Подано рекомендації щодо роботи над помилками та шляхи вдосконалення навчального процесу на уроках математики. = The article investigates the basic principles of students' work on mistakes during the study of mathematics in primary school and substantiates the reasons for their occurrence. It is stated that the teacher must properly organize the analysis of the mistake to prevent it. In addition, to ensure compliance with the requirements of the State Standard of Primary General Education; when evaluating written works to be guided by the requirements of methodical recommendations on control and evaluation of educational achievements of primary school students. It is determined that the main task of a teacher who teaches mathematics in primary school is to form strong skills of addition and subtraction, multiplication and division. Recommendations for working on errors and ways to improve the learning process in mathematics lessons are given. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.subject technique en_US
dc.subject mistake en_US
dc.subject an explanation en_US
dc.subject teacher en_US
dc.subject математика en_US
dc.subject методика en_US
dc.subject помилка en_US
dc.subject пояснення en_US
dc.subject учитель en_US
dc.title МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПОМИЛКАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ en_US
dc.title.alternative Збірник студентських наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account