Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано термінологічні дефініції понять «інформатичні компетентності», «інформатичні компетентності вчителів початкових класів». Зазначено та охарактериовано відмінності між поняттями «інформаційна компетентність» й «інформатична компетентність», визначено їх змістову сутність. Виокремлено та обґрунтовано стадії формування інформатичних компетентностей (становлення, активного розвитку, саморозвитку). Окреслено низку педагогічних чинників ефективності формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню інформатичних компетентностей майбутніх вчителів початкових класів в умовах закладу вищої освіти. = The urgency of the problem formation of computer competences at future primary school teachers is substantiated in the article. Terminological definitions of the concepts «information competences», «information competences of primary school teachers» are analyzed. The differences between the concepts of «information competence» and «informative competence» are noted and characterized, their semantic essence is determined. The stages of formation of information competencies (formation, active development, self-development) are singled out and substantiated. A number of pedagogical factors efficiency of formation about computer competences of future teachers of initial classes are outlined. The pedagogical conditions that contribute to the formation of information competencies at future primary school teachers in a higher education institution are identified and substantiated.