DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Люмах, І. П.
dc.date.accessioned 2023-09-20T06:47:30Z
dc.date.available 2023-09-20T06:47:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Люмах І. П. Формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / І. П. Люмах // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 65-72. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4184
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано термінологічні дефініції понять «інформатичні компетентності», «інформатичні компетентності вчителів початкових класів». Зазначено та охарактериовано відмінності між поняттями «інформаційна компетентність» й «інформатична компетентність», визначено їх змістову сутність. Виокремлено та обґрунтовано стадії формування інформатичних компетентностей (становлення, активного розвитку, саморозвитку). Окреслено низку педагогічних чинників ефективності формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню інформатичних компетентностей майбутніх вчителів початкових класів в умовах закладу вищої освіти. = The urgency of the problem formation of computer competences at future primary school teachers is substantiated in the article. Terminological definitions of the concepts «information competences», «information competences of primary school teachers» are analyzed. The differences between the concepts of «information competence» and «informative competence» are noted and characterized, their semantic essence is determined. The stages of formation of information competencies (formation, active development, self-development) are singled out and substantiated. A number of pedagogical factors efficiency of formation about computer competences of future teachers of initial classes are outlined. The pedagogical conditions that contribute to the formation of information competencies at future primary school teachers in a higher education institution are identified and substantiated. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject компетентність en_US
dc.subject інформатичні компетентності en_US
dc.subject майбутні вчителі початкової школи en_US
dc.subject інформаційні комп’ютерні технології en_US
dc.subject competence en_US
dc.subject informative competences en_US
dc.subject future primary school teachers en_US
dc.subject information computer technologies en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ en_US
dc.title.alternative Збірник студентських наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account