Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто сутність поняття «комунікативна компетентність». Подано порівняльний аналіз понять «комунікативна компетентність» і «комунікативна компетенція». Визначено структуру комунікативної компетентності майбутніх учителів. Доведено, що основу комунікативної компетентності становлять комунікативні компетенції, які базуються на знаннях, уміннях, навичках. На основі проведеного теоретичного аналізу різних наукових підходів до визначення структури комунікативної компетентності виокремлено чотири компоненти комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів: когнітивний, поведінковий, ціннісно-смисловий, емоційно-вольовий. = The article considers the essence of the concept of «communicative competence». A comparative analysis of the concepts of «communicative competence» and «communicative competence» is given. The structure of communicative competence of future teachers is determined. It is argued that the basis of communicative competence are communicative competencies based on knowledge, skills, abilities. Based on the theoretical analysis of different scientific approaches to determining the structure of communicative competence, four components of communicative competence of future family physicians are identified: cognitive, behavioral, value-semantic, emotional-volitional.